2011-04-10 | 21:10:19

fantastisk helg!

Nu sitter jag hemma i soffan och ska snart lägga mej i min saknade säng :D
Men helgen har varit så jävla bra!
 i fredags kom vi till hotellet :) och bara chilla :)
på lördagen gick vi upp vid halv 6...
men vad gör man inte för att spela match lixom?;d
men så spelade och första vann vi med 15-4 andra vann vi med typ 13-6
 och tredje med 5-20 :d
VI SPELADE SÅ JÄVLA BRA!
så vi vann våran grupp för första gången, och kom till a slutspel för första gången oxå :d
 sen på kvällen lekte vi lite lekar och chillade :d
  idag så vaknade jag av att malin och felicia hade vaknat och satt och packade sina väskor, så jag gick oxå upp, sen åt vi en god hotell frukost sammtidigt som vi taggade till match :d
 vid 11 drog vi ner till hallen, började värma upp och fixade:)
sen spelade vi matchen, vi förlorade med 11-7 :(
 vi spelade absolut inte lika bra som på lördagen, vi gjorde mycke misstag och sånt :(
 men men, jag e AS nöjd!
 CUPER MED ER ÄR GULD VÄRDA TJEJER! JAG ÄLSKAR OSS!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: