2011-04-03 | 19:44:50

förlåt....

för att jag nt har bloggat, jag har nt varit inne på datorn faktiskt...

lördag: vaknade och fixade klart match väskan och drog på samling, sen vidare till vassunda där vi spelade match. Och vann med 16-10 :dddd
gryyymma brudar!
sen åkte jag hem i typ 1 timme, sen till bergvretshallen.
först kollade vi på föreldra matchen, sen spelade vi:d
VI VANN :ddd så jävla skönt!
men jag spelade bara första halvlek för jag skulle på tosses match,
sen kom niklas, så vi hämtade mia och drog på match i uppsala :)
'dom förlorade tyvär med 4 lr 5-1 :/ men dom spelade bra :)
sen drog vi hem till tosse och åt och så kom simon och sånt, sen chillade vi tills vi skulle sova :)

söndag: Vaknade av att nicklas kom och väckte tosse och simon som skulle på cup.
så jag klädde på mej och gick upp:)
sen drog grabbarna och jag fixade mej och sånt :)
sen drog jag, mia och kalle till bergvretshallen och tittade :)
tosses lag vann :d grattis graaaabs :)
nu har jag ätit och ligger i sängen och glor på film.
Skriver i morgon,







puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: