2011-04-12 | 18:26:42

ni behöver nt läsa..

allt e jobbigt nu.
jag vill nt gå till skolan
allt e så jobbigt där!
ni kommer med så onödiga komentarer,
ni kke nt vet att jag nt mår bra.
men så är det!
just som du gjorde dag blir inget bättre av.
jag vill inte att du ska vara så här,
jag vill att du nt ska vara så omogen
och faktiskt nt slänga ur dej saker.
Jag tycker de här är jobbigt!

jag har itne träffas tom på år och dar...
jag har inte träffat felicia på 3 veckor....
inte fia lr alva heller :'(
vafan är de här, jag behöver träffa er nu!
bara av att prata med er gör mej hur mke piggare som helst!

jag vill lägga mej i ide ett tag, då kke alla problem e borta sen.

jaghatardehär...
1 Kommentarer
vilma:

jag finns för dej min älskling, bara så du vet! <3

2011-04-14 | 14:13:00
URL: http://vilmaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: