2011-03-28 | 20:59:35

MalinRamström

nu ska jag berätta en sak,
när jag börjsde i skolan var allt på toppen,  jag var över lycklig hela tiden ,och livet var på topp,
nu när de har gått ett tag så e allt cp :(
jag vill ju typ inte gå till skolan lr ngt,
och de som händer nu gör de nt bättre.
Men nu när allt e som jobbigast så kan jag prata med Malin.
Hon ger mej alltid så bra tips och fina komlimager,
hon frågar lixom hur jag mår, och om de är ngt fel så kan jag berätta de för henne, för hon säger inget.
Men ett tag mellan när vi började i skolan och nu så glev vi isär, då blev de bara ennu jobbigare att gå till skolan...
Men nu ikväll när jag tyckte en sak var jobbig så pratade jag med malin,
Och vet ni vad hon gjorde?
Jo, hon gjorde alltid bättre
Hon försöker verkligen göra mej glad och få mej att må bra,
Hon e en äkta vän!

Jag älskar dej min tvilling MalinRamström

1 Kommentarer
Malin<3:

Åhh älskling, blir nästan tårögd!

Om du mår dåligt, då e det klart jag gör allt för att du ska må bra!

Jag älskar dej, du e som min andra halva. Vill inte att du ska tycka att det är jobbigt att gå till skolan. Det skulle bli hemskt om du tillexempel böt skola.

Jag älskar dej mest! puss

2011-03-28 | 21:43:12
URL: http://maaallliiinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: