2011-03-12 | 16:07:33

sofia<3

idag är ingen vanlig dag!
för min bästavän sofia fyller år idag, jag älskar dej vännen
igår våkte vi hem till alva och fixade tavlan som sofia skulle få :D
sen åkte vi tiull henne och gjorde lite saker :)
sen åkte vi ner på stan, och skulle äta på wicmans, men de stängde 6 så vi skulle typ iinte hinna, men sofia ville äta suushi då, så jag och felicia köpte sallad och tog med till sushi resturangen:d
sen satt vi där lääääänge och hade mys:d
sen åkte vi hem :) alla till sej ;p
jag satte mej och taggade till idag, för idag var de dm :d
vi åkte ut i kvarten ;/ men de var mot skånela 2, ett av deras 96 lag:p
dom har en tjej som var super bra;p
men aja, nu har jag kommit hem och ska hoppa in i duschen:p
puuuuuuuuss

älskar dej vännen! <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: